Koniec

Drogie motylki (?)

Nawet nie wiem jak się do was zwracać.

Nie miałam zamiaru tu pisać, ale widzę te rosnące słupki w statystykach i coraz to nowsze komentarze, dlatego nie mogę tego pozostawić bez wyjaśnienia.

Moja siostra – Monika – osoba, która od ponad 2lat tworzyła tego bloga, popełniła samobójstwo prawie równe 2 tygodnie temu. Była chora, a ja – czytając tego bloga uświadamiam to sobie jeszcze bardziej. Nie miałam pojęcia, że on istnieje, to przypadek, że była zalogowana na tej witrynie.

To koniec. Bez względu co ona pisała w tym miejscu – nie idźcie tą  drogą. Ona do nikąd nie prowadzi.

 

Reklamy

Summation

Moje kochane ❤

Nadszedł czas małych podsumowań. Nie, nie zamierzam odchodzić – ani od Any, ani z bloga. Ale czuję, że muszę zrobić jakąś listę, tego co osiągnęłam, co się zmieniło i tego co chcę zmienić

To już ponad 3 (4,5 ?) lata. Nie będę oszukiwać – miałam swoje wzloty i upadki. Raz większe, a raz mniejsze, ale mam wrażenie, że ( może to zabrzmi banalnie) jestem silniejsza. Że mam silniejszą wolę, jestem bardziej zdeterminowana.
Jestem ponad 34 kg lżejsza ( od 78/75 kg do teraz – 42 kg, z czego nie jestem jakoś szczególnie dumna – mogłam „zrzucić” znacznie więcej). Moim obecnym celem ( jak już chyba kiedyś wspominałam) – jest zrobienie pośladków – nie chcę by było ” z przodu deska, z tyłu deska”. Taki pomysł w ogóle mi się nie podoba 😛  Jeśli jeszcze chodzi o wygląd – to chcę zmienić kolor włosów. Uważam, że granatowe włosy są całkowicie niesamowite:

Znalezione obrazy dla zapytania granatowe ombre wlosyZnalezione obrazy dla zapytania granatowe ombre wlosyZnalezione obrazy dla zapytania granatowe wlosy

Zapewne nie będę wyglądała nawet w 68% tak ładnie, ale cóż… Ogólnie to jestem absolutnie zakochana w niebieskim, granatowym i we wszelkich jego odcieniach.

Kolejnym moim celem jest zmieścić się ( i dodatkowo ładnie wyglądać 😉 ) w sukienki, które wyglądają mniej więcej tak:

Znalezione obrazy dla zapytania granatowa sukniaPodobny obraz

Po trzecie ( czwarte?) – chciałabym się skupić na moich treningach – tak, dalej pływam. Idzie mi nawet coraz lepiej. Jeszcze kiedyś o mnie usłyszycie na zawodach 😛 Trener trochę narzeka, że mam za mało masy mięśniowej, ale myślę, że sobie z nim poradzę.

Nie chcę robić innych, „wielkich” planów na przyszłość, bo boję się, że w zderzeniu z rzeczywistością nic z nich nie wyjdzie. Chciałabym utrzymać swoją wagę – nie za bardzo uśmiecha mi się drastyczny jej spadek – przy ilości sportu jaką uprawiam to byłby koszmar – dużo ćwiczę = dużo spalam. Jednak każdy organizm ma swój limit – miejsce, gdzie to wszystko się skończy, punkt, po którym nie będę miała siły podnieść się z łóżka, bo ciało odmówi mi w końcu posłuszeństwa. Boję się, że taki punkt znajduje się poniżej 40kg, a bardzo, ale to bardzo nie chcę się o tym przekonać.

Pamiętajcie, żeby o siebie dbać i zauważać te dyskretne sygnały jakie daje wam wasz organizm. Może właśnie ci mówi, że za szybko schodzisz w dół z bilansem ? Lepiej robić coś wolniej i przez dłuższy czas – by uzyskać trwałe efekty, niż szybko, z gwarantowanym efektem jo jo na końcu.

Trzymajcie się chudo ❤

Create your own rules

Dzień dobry moje piękne ❤

Dzisiaj coś ode mnie – coś co przewinęło się przez internet co najmniej kilka set razy. Nie lubię powielać. Robić typowego „kopiuj i wklej”, więc dodałam kilka(naście) punktów od siebie – wszystkie poniżej są sprawdzone przeze mnie. Postanowiłam się nimi z wami podzielić jako „zaawansowany” motylek ( nie lubię słowa zaawansowany – „bardziej wtajemniczony, doświadczony”….? Może.)

Znalezione obrazy dla zapytania thinspiracje anoreksja

Zasady, zasady, zasady…. zasady są ważne, by lepiej kontrolować swoje bilanse, to co jemy, jak ćwiczymy, kim jesteśmy…. Jesteś SILNA – dasz radę sama ustalić te kilka punktów i bezwzględnie się do nich stosować – zero wyjątków! Zasady są wszystkim – raz ustalone, nie podlegają usunięciu, zmianie, nie można ich nagiąć. Jeżeli powiesz sobie „pod żadnym pozorem nie będę jeść po 18:00” – to nie jesz i koniec. „Moja porcja nie będzie miała więcej niż 120g”, „nie wezmę do ust nic, co ma więcej niż 3g tłuszczu (…)”. Stwórz własne punkty i się do nich stosuj.

Znalezione obrazy dla zapytania thinspiracje tumblr

  1. Ana jest centrum twojego życia. Myślisz o niej kiedy się budzisz i kiedy zasypiasz.
  2. Wypij szklankę wody na pół godziny przed każdym posiłkiem, potem jeszcze jedną tuż przed tym jak zaczniesz jeść – to pomoże szybciej poczuć ci się „pełną”. Pamiętaj, że informacja o tym, że jesteś najedzona dociera do twojego mózgu 20 minut po zakończeniu posiłki.
  3. Pij co najmniej jedną szklankę wody co godzinę.
  4. Zawsze, ale to zawsze trzymaj w pobliży butelkę z wodą – za każdym razem, gdy zwrócisz na nią uwagę – napij się.Znalezione obrazy dla zapytania thinspiracje anoreksja
  5. Jedz śniadanie, które zawiera więcej kalorii niż inne posiłki, które zjesz później.
  6. Trzymaj w pobliżu siebie tylko taką ilość jedzenia, którą planujesz zjeść danego dnia – nawet gdy będziesz miała napad – nie będziesz miała czego zjeść ( brzmi okrutnie, ale pozwala utrzymać bilans).Znalezione obrazy dla zapytania thinspiracje tumblr
  7. Kiedy gotujesz – żuj gumę – nie będziesz podjadać dopóki nie skończysz.
  8. Nie podjadaj podczas gotowania – nawet nie zdasz sobie spawy, kiedy twój bilans podskoczy, a ty stracisz kontrolę nad tym ile zjadłaś.
  9. Jeśli czujesz głód – napij się wody, żuj gumę, zjedz kawałek selera ( podczas trawienia selera spalisz więcej kalorii niż on sam ma – tzw. „ujemne kalorie”).
  10. Jedz mało kaloryczne jedzenie o wyrazistym zapachu/ smaku – czasami pragniesz nie samego jedzenia, ale doznań jakie daje. Znalezione obrazy dla zapytania ana tip
  11. Nie jedz niczego dopóki nie dowiesz się ile DOKŁADNIE kalorii ma porcja, która leży przed tobą.
  12. Celebruj posiłki – gdy jesz – usiądź. Jedz sztućcami, na talerzu. Gdy jesz na stojąco (najczęściej je się na stojąco kiedy się podjada) lub kiedy siedzisz przed telewizorem/ laptopem z ulubionym serialem –  nawet nie zauważysz kiedy zjesz połowę lodówki – myśl zanim coś zjesz. A jak zamierzasz jeść – rób to w spokojnym miejscu, gdzie cała twoja uwaga będzie skupiona na jedzeniu. Podobny obraz
  13. Na lewej ręce napisz swoją aktualną wagę, zaś na prawej – swoją wymarzoną. Za każdym razem gdy będziesz chciała coś zjeść – twoja prawa ręka będzie ci przypominała jak chuda mogłabyś być, gdyby nie to obrzydliwe JEDZENIE.
  14. Wyrób nowy nawyk jedzenia posiłków – przygotowuj małe kawałki, licz ile razy otwierasz buzię, ile razy przeżuwasz. Popijaj wodę miedzy każdym kęsem. Na początku liczenie może sprawiać trudność, możesz zostać przez kogoś rozproszona itp. Po jakimś czasie będziesz jednak robić to automatycznie.
  15. Używaj małych talerzy w ciemnych kolorach – porcja na nich wyglądają na większe niż są w rzeczywistości, co sprawi, że szybciej osiągniesz uczucie sytości.
  16. 4 posiłki * 100 kcal to lepsze wyjście niż jeden posiłek zawierający 400 kcal.Podobny obraz
  17. Zrób listę „zakazanego jedzenia” – co tydzień wykreślaj jedną rzecz, której już nigdy więcej  nie zjesz – kontynuuj dopóki na liście nie zostanie ani jedna rzecz. Znalezione obrazy dla zapytania mirror of thinspiration
  18. By zyskać motywację – jedz naprzeciwko lustra – nago lub w bieliźnie kiedy tylko jest to możliwe. Jeśli nie – patrz na swoje zdjęcie które uwydatnia, np. twoje boczki.
  19. Jeśli mieszkasz sama – umieść thinspiracje w każdy widocznym miejscu (szczególnie na lodówce, lustrze itp.), możesz zainwestować w tablicę magnetyczną lub korkową i tam przypinać zdjęcia, cytaty, inne motywacje. Znalezione obrazy dla zapytania fat belly
  20. Kiedy czujesz, że nadchodzi napad – zrób zdjęcie swojego nagiego brzucha – patrz jak szczupło wygląda kiedy jest pusty i nie ma w nim żadnego zbędnego jedzenia – poczuj jak chudniesz, kiedy nie jesz.
  21. Kiedy wychodzisz ze znajomymi zabieraj ze sobą niewielką ilość pieniędzy – to powstrzyma cię przed impulsywnym kupowaniem jedzenia, kiedy tylko poczujesz jego zapach. Znalezione obrazy dla zapytania ana tip
  22. W przegródce, w portfelu gdzie trzymasz pieniądze umieść małe zdjęcie – thinspiracje, która inspiruje cię najbardziej – za każdym razem, gdy będziesz chciała kupić coś do jedzenia – spójrz na nią i zapytaj się „czy naprawdę zamierzam to zjeść?
  23. Unikaj wyjść ze znajomymi, którzy mają w planach jedzenie (np. noc filmowa z przekąskami, wyjście do pizzerii itp.) – dopóki nie będziesz pewna swojej samokontroli i tego, że nie zjesz nic, co mogłoby zaburzyć twój bilans. Znalezione obrazy dla zapytania ana tip
  24. Nie jedz w sekrecie – to okropny nawyk ( nie mówię żeby na każdy posiłek od razu iść do restauracji, ale staraj się zjeść przynajmniej jedną rzecz dziennie w obecności swoich rodziców/ znajomych). Pozbędziesz się w ten sposób podejrzeń o ED.
  25. Oprócz zapisywania co zjadłaś i ile to miało kalorii, możesz również zapisywać na co danego dnia miałaś ochotę, ale się powstrzymałaś, tego jak się czujesz, gdzie i z kim jadłaś. Być może to ułatwi to zauważenie tego co sprawia ci największą trudność – będziesz mogła łatwiej się kontrolować w „kryzysowych” momentach.
  26. Odkładaj złotówkę za każdym razem kiedy odmówisz sobie jedzenia – oszczędzonych pieniędzy użyj by kupić sobie mały prezent „od siebie” ( prezent który NIE JEST jedzeniem !). Znalezione obrazy dla zapytania thinspiracje tumblr
  27. Oddawaj za duże ubrania, np. do fundacji zajmujących się pomocą dla biednych. Nie trzymaj ich „na wszelki wypadek”. Musisz się mieścić w te jeansy, które jeszcze miesiąc temu były co najmniej o rozmiar za małe. Inaczej będziesz chodzić nago.
  28. Zielona herbata poprawia metabolizm – poza tym dobrze wpływa na skórę i ogle zdrowie.
  29. Pij rano ciepłą ( letnią) wodę z cytryną.Znalezione obrazy dla zapytania thinspiracje tumblr
  30. Ostre jedzenie przyśpiesza metabolizm – jeśli go nie lubisz możesz je zastąpić kapsułkami z pieprzem cayenne dostępnymi w aptece, w internecie, wszędzie.
  31. Rozpocznij swój dzień od rozciągania całego ciała – to „obudzi” twoje mięśnie.
  32. Śpij co najmniej przez 6 godzin każdej nocy – podnosi to tempo twojego metabolizmu o 10% i zmniejsza twój apetyt o 15%. Wyglądasz lepiej i czujesz się lepiej kiedy jesteś wyspana. Poza tym – nie czujesz głodu kiedy śpisz.
  33. Bądź wyprostowana – pozwoli ci to spalić  10% więcej kalorii przez dzień. Poza tym – tak wyglądasz lepiej.
  34. Witamina B6 i B12 podnosi metabolizm i daje ci energię.
  35. Jedzenie białka zwiększa tempo przemiany materii o 14%.

Trzymajcie się kochane ❤

Znalezione obrazy dla zapytania ana tip

20.09.2017r.

Dzień dobry moje kochane ❤

Chciałabym przeprosić. Za to, że mój poprzedni wpis mógł być może trochę zbyt emocjonalny. Ale chciałabym by to miejsce było „moje” – chciałabym dzielić się z wami moimi emocjami i odczuciami – takimi jakimi są naprawdę. Więc nie mogę kłamać, że wszystko u mnie w porządku, gdy tak naprawdę nie jest.

Podobny obraz

Wracając do bilansu – jak na razie wynosi krągłe 0 kcal. Ale poprawię się ( obiecuję). To tylko dlatego, że jest rano i ( jeśli mam być szczera) pisze do was leżąc sobie wygodnie pod ciepłą kołderką ( zawsze, ale to absolutnie zawsze jest mi zimno) i nie mam jakiejś szczególnej ochoty zmieniać tego stanu rzeczy przez kolejną godzinkę, może dwie (szczególnie, że dzisiaj nie mam nic szczególnego do zrobienia). W planach mam warzywka na patelnię ( 100g ~ 31 kcal), więc pewnie na tym poprzestanę.

Trzymajcie się kochane ❤