Dreaming about perfection

Dzień dobry Piękności moje ❤

Czym jest perfekcja ? Ten nieuchwytny ideał o którym wszyscy mówią? Wszystkie do niej dążymy, ale czym ona tak naprawdę jest ? Czym?!

Pewnie dla każdej z nas jest czymś innym. Każda z nas ma swój własny ideał samej siebie – swoją lepszą wersję. Tą wymarzoną, którą wyobraża się przed zaśnięciem każdego dnia. Myślimy jak by było, gdybyśmy były tym ideałem. Jak ze snu ? Może.

Delikatna dziewczyna. Pierwsze co zauważasz to długie, jasnobrązowe włosy. Lekko się kręcą pod wpływem wilgoci w powietrzu. Podchodzisz bliżej – lekko zapadłe policzki i oczy. Duże, szare, jakby smutne. Ale dziewczyna uśmiecha się delikatnie, ale dalej patrzy na ciebie jakby z dystansem. Potem widzisz jak bardzo jest szczupła. Zauważasz wystające obojczyki, zarysowujące się na ubraniu żebra i kości biodrowe i TE nogi – z przerwą między udami. Idealnie.
Czy to jest mój ideał ? Chyba tak.

Dlaczego chyba ? Ponieważ wydaje mi się on tak strasznie niemożliwy do zrealizowania.  Patrzę w lustro i porównuję to jak wyglądam, z tym jak bym chciała i mam dość. Zaczynam mieć dość jedzenia w ogóle, ale dalej trzymam się tej myśli, że muszę jeść – nawet minimalne ilości, bo z moim trybem  życia nie mam co liczyć, że moja głodówka długo potrwa. Zemdleję. Zwrócę na siebie uwagę. Wyląduje u lekarza. Potem to już prosta droga do szpitala, a ja nie mogę do tego dopuścić. Więc muszę jeść. Wy też musicie i trzeba o tym pamiętać. Inaczej wasze drogi z Aną szybko się rozejdą ( chociażby przez rodziców i znajomych, bo jeżeli zwrócą uwagę na to co i kiedy jecie i czy w ogóle, to ich czujności nie uśpi się tak szybko – uwierzcie mi). Wtedy prosta drogą do siostry Any. A Mia jest jej naprawdę paskudnym rodzeństwem. Wiem co mówię.

Dlatego przypominam – jedzcie, chociażby trochę ! 

Nie mówię, że macie się nażreć jak świnie, ale jabłko ( ok. 42-50 kcal) to naprawdę niedużo, a czasami może zdziałać cuda.

Kocham was naprawdę bardzo mocno – nigdy o tym nie zapominajcie. ❤

Dodaj komentarz